"Ik ben zeker in de school van het denken - het is mijn eerste keer - en als ik advies kan krijgen of iets anders, neem Asics Gel Lyte 3 Femme ik het allemaal op," zei hij. "Meng het dan met wat we doen." Zijn laatste vier tegenhangers herinnerden zich in dit stadium hun eigen primeurs Asics Gel lyte 5 Femme en boden wat advies aan de nieuwe man. "De omvang van de media. ... Alleen al de tijd die aan u en uw studentensporters wordt gevraagd, is immens. Als je naar de kampioenswedstrijd www.airmaxskobutikdk.com gaat, is het nog veel meer. Het is onze taak als collegebasketbalteams om aan die verzoeken te voldoen. Maar het zijn steeds weer dezelfde vragen, en je moet Adidas ZX 750 Femme het doen en het op de juiste manier doen. "Raak er niet door gefrustreerd. Je hebt voldoende tijd om te plannen als je je dag goed plant. "" Man, waar begin je? Ten eerste Nike Air Max 2017 Femme is het inzicht in de enorme omvang ervan. Wanneer je daar aankomt, zal het je weg blazen. "Ik zou nu meer advies geven. Toen we in '09 gingen, blies het ons weg. Ik wist het Nike Air Max 90 Femme Noir te verwachten. Maar Nike Air Max 90 Femme toen we in '16 gingen, het verschil in zeven jaar, wat ze hadden gedaan met de Final Four en alle attributen en de muurschilderingen aan Adidas ZX 750 Femme de zijkanten van gebouwen van je spelers, was alles zo gegroeid.

Ik bedoel, we waren geweldig tegen (North) Carolina. We wonnen die magische wedstrijd op maandagavond tegen Memphis (met Nike Internationalist Femme een 3-pointer om te binden aan de zoemer van Mario Chalmers). Ik hoop dat dit team veel van dezelfde dingen zal ervaren als dat team. "De harten van de Nike Air Max 270 Homme basketbalspelers van oyola vlogen toen ze sprintten naar de ventilatorsectie bij Philips Arena in Atlanta. Ze brulden in opwinding richting de balken en botsten tegen elkaar Asics Gel Lyte 3 Femme op. met agressieve berenknuffels, elkaar speels ponsen ter ere van het feit dat universiteitsstudenten in hun jaren twintig geschikt zijn om te doen. Ze hadden het zojuist Adidas ZX 750 Femme officieel gemaakt dat ze naar de laatste vier gingen - een van de grootste momenten in hun jonge leven. Het was zaterdagavond. Het was tijd om te feesten. Maar Nike Air Pegasus 89 Femmetoen zag elke speler dat de 98-jarige zuster Jean Dolores Schmidt lachte en in de scène zonk terwijl een zee van kastanjebruine confetti rond haar rolstoel zat.

Ze namen voorzichtig haar Nike Air VaporMax Femme kleine gerimpelde handen in hun eigen sterke jonge handen. Ze herinnerden zuster Jean eraan hoe blij ze waren dat ze het met hen kon delen. 'Ze is Nike Air Max 95 Femme gewoon een geweldig persoon,' zei junior guard Marques Townes, stralend over de gedachte aan haar. "Alleen al om haar te hebben en haar aanwezigheid en haar aura, als je haar ziet,Adidas NMD Femme is het net alsof de wereld gewoon geweldig is, omdat haar geest en haar vertrouwen in ons en Loyola-basketbal." De natie is gefascineerd door Sister Jean. ze is een Nike Air Max 90 Femme 'internationale beroemdheid' geworden met een best verkopende bobblehead, laten we niet vergeten waarom haar relatie met Loyola's spelers 'zo hartverwarmend is. Laat Nike Air Max 90 Femme het ons inspireren. Voor het grootste deel negeert Amerika zijn ouderen.